کیا آپ کے پاس کوئی خراب یا ٹوٹا ہوا فون ہے اور آپ اپنی وارنٹی یا گارنٹی کا دعوی کرنا چاہتے ہیں؟ چیزیں اتنی آسان نہیں ہوسکتی ہیں جتنی آپ سوچتے ہیں۔ اگر آپ کے پاس نیا موبائل فون ہے، تو یہ ممکنہ طور پر وارنٹی یا گارنٹی کے ذریعے احاطہ کرتا ہے اگر کوئی خرابی واقع ہوتی ہے۔ یہ سچ ہے کہ یہ ایک پیچیدہ عمل ہو سکتا ہے، اس لیے ہم آپ کی مدد کے لیے حاضر ہیں...
وارنٹی اور گارنٹی میں کیا فرق ہے؟
قانونی نقطہ نظر سے، ضمانت اور ضمانت میں ایک خاص فرق ہے۔ لیکن بطور صارف، اور خاص طور پر ناقص موبائل فون کے حالات میں، واقعی کوئی فرق نہیں ہے۔ یہ ایک یا دوسرا ہو سکتا ہے اور اصطلاحات کو ایک دوسرے کے ساتھ استعمال کیا جا سکتا ہے (اور اکثر آپ کے آپریٹر یا فون بنانے والے پر منحصر ہے)، لہذا آپ کو اصطلاحات کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ آپ کی سہولت کے لیے، ہم وارنٹی شرائط کے استعمال پر قائم رہیں گے (لہذا وکلاء، ہمیں نہ لکھیں، ہم صرف اس پیچیدہ مسئلے کو سمجھنے میں آسانی پیدا کرنے کی کوشش کر رہے ہیں!)۔
کیا میرے پاس وارنٹی ہے؟
تکنیکی طور پر، ہر ایک کے پاس اس بات کی گارنٹی ہونی چاہیے کہ وہ موبائل فون خریدیں گے، چاہے واقعی سوراخ ہی کیوں نہ ہوں۔ آپ کو چیک کرکے دیکھنا ہوگا۔ یہ صرف اس صورت میں لاگو ہوتا ہے جب آپ نے موبائل فون براہ راست خریدا ہو (معاہدے کی بنیاد پر خریدے گئے فونز کے لیے نہیں)۔ وارنٹی کئی شکلوں میں آتی ہے، آپ کی رسید پر پرنٹ کی جا سکتی ہے، آپ کے فون کے باکس کے ساتھ منسلک کی جا سکتی ہے، ای میل کے ذریعے بھیجا جا سکتا ہے یا آپ کو ایک الگ فولڈر میں پہنچایا جا سکتا ہے۔ ارد گرد ایک نظر ڈالیں اور دیکھیں کہ آپ کیا ڈھونڈ سکتے ہیں۔ اگر آپ کو کوئی نہیں مل رہا ہے تو، پوائنٹ آف سیل پر کال کریں اور ان سے ان کی وارنٹی شرائط کے بارے میں پوچھیں...
یہ بھی ذہن میں رکھیں کہ زیادہ تر وارنٹیوں میں وقت کی حد ہوتی ہے، شاید خریداری کے بعد ایک سال یا اس سے زیادہ۔ شکایت درج کروانے کے لیے آپ کو اس مدت کے اندر ہونا چاہیے، اس لیے آگے بڑھنے سے پہلے خریداری کی تاریخ اور وارنٹی کی حدیں چیک کریں۔
معاہدہ ٹیلی فون خریدار:
اگر آپ کے پاس کنٹریکٹ فون ہے، تو آپ وارنٹی کے معاملے میں شامل نہیں ہوں گے کیونکہ آپ فون کے مالک نہیں ہیں جب تک کہ اس کی پوری ادائیگی نہ ہو جائے۔ اگر آپ کے پاس ہے اور آپ کا فون خراب ہے، تو آپ کو مزید مدد کے لیے اپنے آپریٹر سے رابطہ کرنا چاہیے۔
ام...میں نے نقشہ نہیں کھینچا...اب کیا؟
ہم نے صرف آپ کو بتایا کہ ہر چیز کی ضمانت ہونی چاہیے، لیکن سوراخ ہوتے ہیں، اور یہ وہ سوراخ ہے جس کی ہم بات کر رہے ہیں۔ بعض صورتوں میں، وارنٹی فراہم کی جاتی ہے لیکن یہ اس وقت تک درست نہیں ہوتی جب تک کہ اسے کارخانہ دار یا خریداری کی جگہ کے ذریعے دستخط کرکے واپس نہ کیا جائے۔ یہ عام طور پر آپ کے فون کے باکس میں وہ کارڈ ہوتا ہے جس پر آپ کو لکھنا ہوتا ہے۔ اگر آپ کارڈ نہیں بھرتے اور اسے واپس نہیں کرتے تو کیا آپ بدقسمت ہیں؟
یہ منحصر کرتا ہے. نقشہ دیکھیں، کیا آن لائن رجسٹریشن کا کوئی طریقہ ہے؟ اگر دستیاب ہو تو، رجسٹر کریں، اور اگر آپ کی رجسٹریشن قبول ہو جاتی ہے، تو آپ دعویٰ کر سکتے ہیں۔ آپ مزید معلومات کے لیے وارنٹی کارڈ کے رابطہ نمبر (اگر کوئی ہے) پر کال کرنے کی بھی کوشش کر سکتے ہیں۔ کچھ معاملات میں، آپ ابھی رجسٹر کر سکتے ہیں اور پھر درخواست دے سکتے ہیں۔ تاہم، کچھ کمپنیاں خریداری کی تاریخ، وارنٹی کے اندراج کی تاریخ اور دعویٰ کی تاریخ کا موازنہ کر سکتی ہیں اور وارنٹی کا دعوی نہ کرنے کا فیصلہ کر سکتی ہیں۔ یہ مخصوص کمپنی پر منحصر ہوگا۔ بشرطیکہ آپ کے پاس درست وارنٹی ہو، اب آپ دعویٰ کر سکتے ہیں۔ اور آپ کے لیے ہمارا پہلا مشورہ ہے: کبھی نہ کہیں۔ یہ پاگل لگتا ہے، لیکن ہمارا مطلب ہے۔ جیسا کہ؟ کیونکہ وارنٹی حاصل کرنا اکثر مشکل اور وقت طلب ہوتا ہے اور ناکام بھی ہو سکتا ہے۔ اگر آپ ناقص اشیاء فروخت کرنے کے لیے قانون پر بھروسہ کرتے ہیں تو آپ کے پاس اپنے فون کی مرمت یا اسے تبدیل کرنے کا بہتر موقع ہے۔
صارفین کے حقوق کا قانون آپ کو ناقص خریداریوں سے بچاتا ہے، اور یہ دعویٰ کرنا کہ آپ اس معلومات کو استعمال کرتے ہیں اکثر ضمانت کا دعوی کرنے سے زیادہ آسان اور کامیاب ہوتا ہے۔
آپشن دو: بنائیں اور سنبھال لیں۔
اگر آپ فیصلہ کرتے ہیں کہ آپ اپنی وارنٹی کا دعوی کرنا چاہتے ہیں، تو آپ کو تمام کاغذی کارروائی کی ضرورت ہوگی جو آپ اپنے ہاتھ میں لے سکتے ہیں۔ آپ کی وارنٹی کو آپ کو یہ بتانا چاہیے کہ دعویٰ کیسے کرنا ہے (جو کمپنی کے لحاظ سے مختلف ہوتا ہے)، آپ خریداری کی تاریخ کے بعد کب تک دعویٰ کر سکتے ہیں، اور رقم کی واپسی (ریفنڈ، تبادلہ یا مرمت) کے لیے آپ کے کیا حقوق ہیں۔
کون دعوی کر سکتا ہے؟
عام طور پر، JINK اس شخص سے وارنٹی کا دعوی کر سکتا ہے جس نے اصل میں پروڈکٹ خریدی ہے۔ مثال کے طور پر اگر فون تحفہ ہے تو یہ مسئلہ ہو سکتا ہے۔ اگر آپ کو معلوم ہوتا ہے کہ اس کا مطلب ہے کہ کوئی بھی دعویٰ کر سکتا ہے، بصورت دیگر خریدار کو دعویٰ کرنا چاہیے۔
اگر میرا دعویٰ ناکام ہو جائے تو کیا ہوگا؟
اگر آپ کا دعویٰ ناکام ہو جاتا ہے، تو آپ پھر بھی کنزیومر رائٹس ایکٹ کے تحت دوسرا دعویٰ کرنے کی کوشش کر سکتے ہیں (جیسا کہ "پہلا آپشن: دعوی نہ کریں" سیکشن میں بیان کیا گیا ہے)۔ یہ شاید آپ کا بہترین طریقہ ہے کیونکہ اس کے کامیاب ہونے کا امکان ہے۔ تاہم، آپ کمپنی کو اپنی ضمانت کی پابندی کرنے پر مجبور کرنے کے لیے اس کے خلاف قانونی کارروائی بھی کر سکتے ہیں۔ یہ اچھا نہیں ہے کیونکہ یہ وقت طلب اور مہنگا ہے اور اس عمل کو شروع کرنے سے پہلے آپ کو وکیل سے ملنے کی ضرورت ہے۔
0 Comments