یوٹیوب انٹرنیٹ پر سب سے زیادہ دیکھی جانے والی سائٹس میں سے ایک ہے - درحقیقت یہ گوگل کے بعد دوسرے نمبر پر ہے۔ یہ ایک مثالی جگہ ہے جہاں آپ اپنی تخلیقی صلاحیتوں کا مظاہرہ کر سکتے ہیں۔ آپ کو معلوم نہیں ہوگا کہ یہ آپ کی ملحقہ آمدنی بڑھانے کے لیے بھی ایک مفید پلیٹ فارم ہے۔
YouTube سے وابستہ مارکیٹنگ آپ کے سامعین میں قدر بڑھانے کا ایک زبردست طریقہ ہے کیونکہ ہم ایک ہی وقت میں ملتے ہیں۔ جب کہ YouTube آپ کے مواد کو منیٹائز کرنے کے متعدد مربوط طریقے پیش کرتا ہے، الحاق کی مارکیٹنگ آپ کو فوری کنٹرول فراہم کرتی ہے کہ آپ کن پروڈکٹس کو فروغ دیتے ہیں اور آپ کو مزید نتائج دیکھنے کی اجازت دیتے ہیں۔ اس آرٹیکل میں، ہم اس بات پر تبادلہ خیال کریں گے کہ آپ یوٹیوب پر ملحقہ پارٹنر کو کس طرح فروخت کر سکتے ہیں اور آپ کیوں شرکت کرنا چاہیں گے۔ ہم آپ کو شروع کرنے کا طریقہ بھی دکھائیں گے۔ چھلانگ لگائیں!
یوٹیوب پر 2022 میں ایفیلیٹ مارکیٹنگ کیوں؟
ہر ماہ پلیٹ فارم پر جانے والے اربوں صارفین میں سے، YouTube دنیا کی دوسری سب سے زیادہ دیکھی جانے والی سائٹ ہے۔ اس نے اسے ویب پر دوسرا سب سے بڑا سرچ انجن بھی بنا دیا۔ دونوں صورتوں میں، یوٹیوب نے صرف گوگل (اس کی بنیادی کمپنی) کو پیچھے چھوڑ دیا۔
یہ نہ صرف یوٹیوب کو مواصلات اور تخلیقی صلاحیتوں کے لیے ایک بہترین پلیٹ فارم بناتا ہے، بلکہ یہ آپ کے مواد کو منیٹائز کرنے کے لیے ایک منافع بخش بازار بھی ہے۔ YouTube خود آپ کو کارکردگی سے پہلے اور اس کے دوران اشتہارات دکھا کر اپنے ویڈیوز کو منیٹائز کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ تاہم، اپنے کام سے پیسہ کمانے کا دوسرا طریقہ یہ ہے کہ آپ اپنے مواد کے ساتھ ملحقہ لنکس میں مشغول ہوں۔
جب بھی آپ کے ناظرین میں سے کوئی ان لنکس کو کچھ خریدنے کے لیے استعمال کرتا ہے، آپ کو کمیشن ملتا ہے۔ یہ آپ کو اس پر مزید کنٹرول فراہم کرتا ہے جسے آپ فروغ دیتے ہیں اور آپ کو مندرجہ ذیل لنکس کا استعمال کرتے ہوئے نتائج کو ٹریک کرنے کی اجازت دیتا ہے۔
یوٹیوب پر ملحقہ مارکیٹنگ شروع کرنے کے لیے بونس پوائنٹس
اگلے چند حصوں میں، ہم دیکھیں گے کہ آپ مزید کمیشن حاصل کرنے اور اپنے سامعین کے لیے مزید قدر بڑھانے کے لیے کس طرح YouTube اور ملحقہ مارکیٹنگ کو ایک ساتھ استعمال کر سکتے ہیں۔
اگر آپ نے پہلے سے ایسا نہیں کیا ہے تو سب سے پہلے آپ کو ایک مفت یوٹیوب چینل بنانا ہوگا۔ ہم جس کے بارے میں بات کر رہے ہیں اس سے زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھانے کے لیے، ہم آپ کو YouTube پارٹنرشپ پروگرام کے لیے سائن اپ کرنے کی بھی ترغیب دیتے ہیں، جو آپ کے چینل کو بہت سی خصوصیات اور منیٹائزیشن کے مواقع تک رسائی فراہم کرے گا۔ پھر آپ کام پر جا سکتے ہیں!
1. متعلقہ اور دلچسپ مواد تخلیق کریں۔
پہلا قدم یہ یقینی بنانا ہے کہ آپ اپنے سامعین کو مشغول کر سکتے ہیں۔ سب کے بعد، یہ کسی بھی سامعین کے ساتھ اپنے الحاق کے لنکس کو فروغ دینے کے لئے زیادہ معنی نہیں رکھتا. یہ، بلاشبہ، کرنے سے کہیں زیادہ آسان ہے. تاہم، کسی بھی ملحقہ مارکیٹنگ مہم میں ایک اہم عنصر یہ یقینی بنانا ہے کہ آپ اعلیٰ معیار کا مواد فراہم کر سکتے ہیں۔
آپ کے ویڈیوز کا معیار وہی ہے جو ناظرین کو آپ کا چینل دیکھنے اور آپ کے مشورے پر بھروسہ کرنے کی ترغیب دے گا (جیسا کہ آپ کے بلاگ پوسٹس کے ساتھ)۔ اسی لیے صحیح جگہ تلاش کرنا اور ان مصنوعات یا خدمات سے متعلق ویڈیوز بنانا ضروری ہے جن کی آپ تشہیر کرنا چاہتے ہیں۔
.2. تفصیل میں منسلک لنکس شامل کریں۔
اپنے ویڈیوز میں ملحقہ لنکس کو شامل کرنے کا سب سے آسان طریقہ یہ ہے کہ انہیں اپنی ویڈیو کی تفصیل میں شامل کریں۔ ان لنکس کا خود ویڈیوز میں ذکر کرنا بھی عقلمندی ہے۔ اس سے اس امکان کو بڑھنا چاہیے کہ ناظرین تفصیل کو دیکھنے میں کچھ وقت گزاریں گے۔
3. ایماندار بنیں اور اپنے ذمہ دار لنکس پوسٹ کریں۔
ملحقہ مارکیٹنگ میں شفافیت بہت اہم ہے۔ یہ یقینی بناتا ہے کہ آپ کے سامعین آپ کو دھوکہ دہی محسوس کیے بغیر آپ پر اعتماد کر سکتے ہیں، اور آپ کو ایمانداری سے اپنے برانڈ کو فروغ دینے کی اجازت دیتا ہے۔
اس لیے آپ ہمیشہ اپنے ملحقہ لنکس کو واضح طور پر نشان زد کرنا چاہتے ہیں۔ یہاں تک کہ ہم آپ کو اپنے ویڈیوز میں اس پہلو پر بات کرنے کی ترغیب دیتے ہیں۔ مثال کے طور پر، فرض کریں کہ آپ ایک پروڈکٹ کا جائزہ لے رہے ہیں جہاں آپ متعلقہ ویڈیوز کی تفصیل کے لنکس فراہم کرتے ہیں۔ آپ ذکر کر سکتے ہیں کہ اگر ناظر اپنے لیے پروڈکٹ کو آزمانا چاہتا ہے، تو وہ تفصیل کا لنک استعمال کر سکتا ہے، اور اگر وہ ایسا کرتے ہیں، تو یہ آپ کی مدد کرنے میں مدد کر سکتا ہے (کیونکہ آپ آمدنی میں تھوڑی سی کمی حاصل کریں گے)۔
یہ آپ کے لنکس پر کلک کرنے کے فوائد کو - آپ اور آپ کے سامعین کے لیے - دیکھنے میں آسان بناتا ہے۔ اپنی آراء اور ارادوں کے بارے میں ایماندار ہونا طویل مدت میں آپ کی اور آپ کے سامعین کی خدمت کر سکتا ہے، کیونکہ اس سے اعتماد اور وفاداری پیدا ہوتی ہے۔
نتیجہ
ملحق مارکیٹنگ آپ کے تخلیقی مواد کو منیٹائز کرنے کا ایک مفید اور افزودہ طریقہ ہو سکتا ہے۔ بہت زیادہ صارف کی بنیاد اور بہت سی مفید خصوصیات کے ساتھ، YouTube آپ کے مواد کے معیار کو برقرار رکھتے ہوئے آپ کے ملحقہ لنکس کو تقسیم کرنے کے لیے بہترین پلیٹ فارم فراہم کرتا ہے۔
0 Comments